Reclamații și retururi

PENTRU MARFA COMANDATĂ ERONAT

1. Solicitările de retur produse vor fi transmise doar în scris de către un reprezentant al companiei partenere sau de către agenții de vânzări pe adresa de e-mail:

ro-hranipex@hranipex.com.

2. Solicitările de retur produse vor conține următoarele informații:

• Numele companiei

• Articolele, dimensiunile și cantitatile

• Factura/facturile aferente

• Motivul returului

3. Solicitările de retur produse vor fi analizate de Responsabilul de Achiziții, care va aproba sau nu returul, parțial sau integral, cât și condițiile în care se va face returul și va transmite decizia finală persoanei care a preluat solicitarea.

4. Se vor aproba retururile care îndeplinesc următoarele condiții:

• Tranzacția nu este mai veche de 30 zile calendaristice.

• Articolele nu sunt atipice sau nu au fost aduse pe comandă de la fabrică.

• Returul nu încarcă stocul cu o cantitate ce nu poate fi vândută în mai puțin de 3 luni (conform analizei istoricului de tranzacții).

• Produsele nu sunt deteriorate, deschise sau desigilate.

5. Pentru retururile aprobate clientul va acoperi cheltuielile de transport și 15% din valoarea de vânzare, reprezentând costurile aferente procesării și ambalării produselor. Nu se vor aplica cei 15% în cazul în care clientul greșește codul de produs, iar dimensiunile și cantitățile rămân aceleași sau sunt mai mari. 

6. Clientul va pune în colet doar marfa aprobată de reprezentantul Hranipex. Tot ce este în plus nu se va storna.

7. Rambursarea sumelor datorate din retur se face la cerere, doar prin virament bancar, în contul indicat de client în termen de 14 zile lucrătoare. De asemenea, clientul are opțiunea de a comanda produse în contul sumei stornate.

PENTRU MARFA TRIMISĂ GREȘIT DE HRANIPEX

1. Solicitările de retur produse vor fi transmise doar în scris de către un reprezentant al companiei partenere sau de către agenții de vânzări pe adresa de e-mail ro-hranipex@hranipex.com. 

2. Solicitările de retur pentru marfa livrată greșit de către Hranipex vor fi transmise în max. 2 zile lucrătoare de la recepționarea coletului/coletelor.

3. Pentru această categorie de retur soluționarea nu va presupune niciun cost suplimentar pentru client și se va procesa imediat.

4. Preluarea produselor reclamate de la sediul clientului se va face doar prin intermediul firmei de curierat GLS în urma demersurilor făcute de un reprezentant Hranipex, sau prin predarea personală la sediul Hranipex.

6. Rambursarea sumelor datorate din retur se face la cerere, doar prin virament bancar, în contul indicat de client în termen de 14 zile lucrătoare. De asemenea, clientul are opțiunea de a comanda produse în contul sumei stornate.

7. Nu sunt acceptate retur articolele deteriorate, deschise sau desigilate.

PENTRU RECLAMAȚIILE PRIVIND CALITATEA PRODUSELOR

1. Reclamațiile vor fi transmise pe adresa de e-mail ro-hranipex@hranipex.com și diana.petcu@hranipex.com. 

2. Reclamațiile vor conține următoarele informații: 

• Numele companiei

• Articolele

• Factura/facturile

• Cantitățile

• Descrierea situației

• Poze sau video, inclusiv cu etichetele produselor reclamate.

• Ce solicită clientul (schimb produs, stornare, rambursarea banilor, etc)

3. Acest tip de reclamație va fi analizat mai întai de agentul de vânzări, de aceea clienții trebuie să contacteze reprezentantul zonal.

4. Termenul de soluționare este de max. 30 zile lucrătoare.

5. Rambursarea sumelor datorate din retur se face la cerere, doar prin virament bancar, în contul indicat de client în termen de 14 zile lucrătoare. De asemenea, clientul are opțiunea de a comanda produse în contul sumei stornate

! Solicitările de retur și reclamațiile transmise verbal nu vor fi procesate. 

! Solicitările de retur și reclamațiile ce nu conțin informațiile menționate în acest document nu vor fi analizate și procesate.